mandag 3. januar 2011

..en ganske så god start i kampen mot "fettgnomene..




...som jeg nevnte igår så er jeg igang med å jage
bort "fettgnomene" som har invadert kroppen min i jula
eller skal vi si hele desember....

Jeg rakk ikke å lage grønnsaksuppe idag
men det skal jeg få laget for det frister jo.
men kalkunrester er jo ikke så ille det heller.

Må vel innrømme at jeg ikke har vært 100% flink idag
5 smågodt biter som lå igjen i godtebollen ble inntatt
samt en karamell på jobben idag. FY !!!

men i morgen så er det
 2 rug knekkebrød til frokost og 2 til lunjs
en liten porsjon kjøttdeig og spagetti til  middag
og så må jeg finne noe sunt til å ha på kvelden
hmm en youghurt  trur jeg at jeg skal jeg kjøpe meg...

så får vi se om jeg klarer å holde meg til dette
nå som jeg har offentliggjort  matinntaket...

Har i alle fall klart å styre unna
den fristenede oppskriften på eplekaka
)fikk nemlig dette koslige skiltet av min søster til jul
sammen med mye annet fint - en kjemesnill lillesøster.)

Så jenter - vi skal jammen være flinke nå på nyåret i alle fall
noen av fettgnomene skal BORT

- lykke til alle sammen !

 

Anita