torsdag 27. mai 2010

Staff del 2...




Hei og hå alle sammen...

her kommer resten av innkjøpene mine, og jaggu så ble det nok en haremsbukse til meg,
og far i huset er fortvilt - han hater dem...





og en lyseblå kjole måtte det jo bli da...
og jentene på staff smilte litt for seg selv.
men sånn er det å være kjoloman...







Kjolen har egentlig en nydelig lyseblå farge men den kommer desverre dårlig fram på disse bildene.

Så ble det en lang blusejakke - denne er jeg super fornøyd med :)
så nå er jeg klar for sol og sommer.








i tillegg til dette ble det en langermet genser, en  kort og en lang singlet og lyseblå tights .
Som takk for handelen fikk jeg et av staffs kjennemerker - et flott sjerf.

Tja.. ikke så ille å bli 40 - det drar jo med seg noen positive ting også.

Tenk i morgen er det helg igjen...
i det siste har jeg ikke hatt en eneste dag hjemme, fikk hatt med en spa dag på farris bad sist lørdag og det er så utrolig avsalppende og deilig - tiden står bare helt still når man er der.
viktig å sette av tid til slike dager merker jeg.

Jeg håper jeg skal få tittet innom dere nå i helgen.
Blir så glad når det tikker inn meldinger selv om en har vært borte litt
godt å vite at man ikke er glemt.

klem anita s