søndag 16. mai 2010

...ellevill dag på Staff, del 1...






...som nevnt tidligere så fikk jeg mange gavekort hos staff til 40 års dagen
og igår hadde jeg meg en liten bytur.




Begynner nesten å bli litt kjent med de superhyggelige damene nede i butikken.
Det yter alltid supergod service og er flinke til å si ifra om ting ikke sitter så fint på en.
og det setter jeg stor pris på.
 De ler litt for jeg alltid er på jakt etter eller ender opp med å kjøpe kjoler...
men det hender jo man har bruk for andre plagg også.


... som dere ser så endte jeg opp med to(3) topper (det er en singlet inni den lyseblå jakka )..
den ene super feminin og en litt tøffere variant.
Hos meg skifter det litt på humøret på hva som jeg har lyst til å ha på.
noen flere som meg kansje...??



 



... så klarte jeg virkelig å overraske meg selv...
er vel egentlig gått bort ifra å si at "sånn skal jeg i alle fall ikke ha..."
og jeg trodde jeg var rimelig bestemt på at harems bukse skulle jeg IKKE ha..
men så hadde dama på seg denne dressen og hun var bare SÅÅÅÅ kul..
så jeg fant ut at jeg skulle i alle fall prøve den da...
og ja... her henger den...  og jeg er super fornøyd..



 





 Som dere skjønner så elsker jeg Staff konseptet og har etterhvert bygd meg opp en garderobe.
det er helt utorlig hvordan man kan mixe og matche med denne nye og tidligere kolleksjoner.

Vel jeg måtte dele opp dette innlegget for jeg har nemlig handlet enda mer...
og klarte jeg å gå ut fra butikken uten å kjøpe kjole denne gang...
Ja dere får se på neste innelgg.

God søndag :)