mandag 5. april 2010

...En grønn utfordring...


Idag har jeg fått en morsom liten utfordring av min gode venn Gry med den koselig bloggen Hos Gry

Utfordringen går ut på å vise 5 bilder med tema ;

Grønn i anledning våren

Det har jo ikke skjedd allverden ute ennå men..



...dette krokus paret står ene og alene midt på mose plenen...
- men kommer det noen dager med sol så får de flere venner.





...det er ikke så mange grønne innslag i Fjellborg
men denne kniplingsduken må få være med...





Dette fatet fant jeg på gården forrige uke og med et innslag at roser med grønne blader så blir fatet kvalifisert til å vises idag.


Matteopus har fått grønn matskål i anledning våren
men han bryr seg null og niks om fargen - bare skålen er fylt med mat.


Eføy der en av mine favoritter
..denne slynger seg fint rundt den gamle aska foran huset vårt..

Jeg ønsker å sende denne  videre til men gode venn
Anki med bloggen Landlige hjem med utfordringen med 5 ting

..Blå som havet..