tirsdag 6. april 2010

...Award...

Jeg er så heldig at jeg har fått en award! Fra Hjertedamas blogg!
tusen takk






Med den følger en forventning om:

* Kopiere awarden til bloggen din
* Linke til den man har fått den av
* Fortelle 7 interessante ting om seg selv
* Sende den videre til 7 andre bloggere.

hjelp... føler meg jo total unteressant...så..
Har valgt ut 7 leveregler jeg som sier litt om meg og hvordan jeg er og hvordan jeg tenker...


Å leve lykkelig til sine dagers ende kan man bare gjøre fra dag til dag

Det finnes ingen vei til lykken. Lykken er veien

Hemmeligheten med lykken er å være god venn med seg selv

Har du en sorg, tenk da på dine gleder.

Det er stor forskjell på vennskap basert på nytte og vennskap basert på oppriktighet. Bare det siste fortjener navnet sant vennskap

Løfter kan skaffe deg venner, men det er gjerningene som pleier vennskapet og gjør at det varer

Du blir voksen den dagen du ler din første gode latter - av deg selv



hmmm - litt i dypeste laget på en tirsdagskveld ;)
Sender denne awarden videre til disse flotte bloggene :

Landlige Hjem