lørdag 13. februar 2010

...morgenstund...



..den stille timen, det er lørdags morgen, bare pus og meg som er oppe, krølle seg i godstolen med en kaffekopp og et  interiørblad . Bare sitte og nyte og koble helt av "før det skal lages frokost og dagen begynner. Får ikke til slike ting i hverdagen da jeg elsker å ligge heller 5 minutter for lenge i senga.

Trenger vel ikke si at denne radioen kommer fra "tantene", den virker faktisk men lyden er vel ikke akkurat noe "å skrive hjem om"  Mange av dere kjenner nok kruset fra kari trestakk, en gang i tiden hadde jeg mye servise derfra som nå ligger i kjelleren, men disse krusene har jeg ikke helt klart å slippe så de står fortsatt i kjøkkenskapet.

Her skinner sola så alt ligger an til å bli en stålende dag, frokost og litt trening  er på planen, så spiller Larvik Hånballklubb kamp idag og som rusten håndblallspiller har jeg tenkt å få med meg denne kampen på tv.