søndag 26. juni 2011

Jeg vil bare gi....









og takke for et superflott arrangement  igår.

Dere har gjort en fantastisk innsats dette ligger det myye jobb bak !
Håper dere føler dere fikk lønn for strevet for
jeg gleder meg allerede til neste år.




Dagen inneholdt  jo alt
Flotte mennesker, lekre lokaler som var  helt fantastisk pyntet.
deilig mat og drikke, ja hele dagen var bare helt topp
til og med værgudene var med oss.






Og så fikk vi jo så utrolig fine gaver.
I min pose lå dette flotte fatet fra Rosendal.
bare se på det treverket - helt utrolig lekkert.



Man sitter med mange intrykk og mye inspirasjon etter denne dagen.
jeg traff såååå mange hyggelige mennesker og skulle gjerne nevnt dere alle.

En ekstra takk og hilsen til Anki og Anette Willemine som jeg fikk være sammen med i hele går
det var såå koselig å treffe dere - dere er fantastiske mennesker som satte
prikken over ièn for min opplevelse igår



klem fra Anita S