søndag 17. april 2011

...Halvor Bakkes påskekyllinger...



...i lørdagens øp var det påskereportasje
om Larviks vendhjemte intreriør ekspert...

Jeg var russ sammen med Halvor for litt over 20 år siden
ikke det at vi kjenner hverandre men jeg kjenner likevel litt
stolthet over den gutten og hva han har klart å få til
jeg er imponert !

Vel, tilbake til reportasjen
Halvar har ikke gul påske hjemme hos seg
men grått - han hadde til og med grå kyllinger på bordet
og de var sååå søte - hvor har han kjøpt disse tenkte jeg da jeg så bildet !
skuffelsen ble stor da det kom fram teksten at han hadde tatt inn noen levende
kyllinger til ære for fotografen - ikke rart de var søte !!

Ikke så mye gult å spore hos meg i år heller
kjøpte meg en skikkelig gul vase på ikea for et par uker siden
og så har det kommet inn gule tulipaner -




Vi har ikke mange påsketradisjoner igjen i vår familile
nå som sønnen nekter å dra på hytta til mormor så blir det hjemme påske
men en tradisjon har vi klart å holde og det er å være sammen med min
fetter og hans kone hver påske - dette har vi nå gjort i ca 16 -17 år
og jeg håper vi klarer å holde på denne tradisjon i mange år til.

Ønsker dere alle en flott palmesøndag !





 
klem anita s