tirsdag 19. april 2011

...en liten endring - før og etter...

(etter)

...som nevnt tidligere så lider jeg av en akutt lidelse mot mange av mine
gamle møbler - så i forrige uke så ble salongbordet plutselig byttet ut.
Jeg yter ikke full retferdighet med bildet under( før bildet ) da teppet er fjernet og sola skinner inn.
Men er det ikke sånn med før bilder da !!
Når en ser bilder av mennesker som har fått makeover så står de totalt uten sminke, noe smil er skjelden å se og kroppsholdningen er ganske så lut.



(før)

Jeg er i alle fall så langt fornøyd med mitt nye bord





Nå sitter jeg og vurderer trening eller ikke
var nede igår også ...
MEN hvis jeg drar kan jeg jo med god samvittighet krype opp
i go stolen senere i kveld med en bok og en godis skål...
hmmm trur jeg drar ned en tur jeg..

Anita S