fredag 22. oktober 2010

...Romantisk bryllup i Bolsena..





På lørdag så giftet min kjære svoger og svigerinne seg i tinghuset i Bolsena

.. jeg anser meg selv som en fattet person men jeg blir nesten håpløst rørt når jeg er i bryllup
så tårene trillet og trillet da den vakre bruden ankom lokalene.

Det var en vakker sermoni og brudeparet bare strålte av lykke.




Etter vielsen så vandret hele følget opp i Bolsena sine flotte gamle gater..





...og i et lite smug så dukket plutselig opp det flotteste bord...




... med mange deilige italienske fristelser..



og her ble vi ønsket velkommen til bryllupsfeiringen

det var en mottagelse
som var helt fantastisk
og ikke minst veeldig romantisk


Vi var her en liten stund før vi dro opp til
vingården hvor vi bodde og festen skulle holdes


Anita S