torsdag 23. september 2010

...i kveld garanteres det...


...mye latter og moro...

da skal jente gjengen samles rundt spisebordet
og jeg gleeeder meg - kjenner at jeg trenger litt fnising og latter nå.

tenk at vi har klart å holde sammen helt siden videregående
ganske så godt jobbet syntes nå jeg.

vi har vel med årene jobbet oss fra
frie og franke...


...til....
denne godt gifte gjengen


...eller ..he hehe...
 like eller ulike denne gjengen - samholdet har vi felles....

uansett lek og latter - hos disse jentene så finner jeg også ;

-en venn

en venn er en som støtter deg
en som er der når du er lei
en som holdet ut i både godt og ondt
som lindrer alt som er vondt

en venn er en du kan stole på
en som bærer deg når du ikke klarer klarer å gå
en som løfter deg opp når du er nede
som skjønner hva det er når du selv ikke ser det

en venn er en som er gla i deg
en som fører deg og viser vei
en som alltid vil være der
aldri glemme deg og godta deg for den du er!

Anita S