torsdag 15. juli 2010

...Camilla Läckberg...



...hvis du ikke har lest bøkene til denne flotte forfatteren så
bør du se å komme igang å lese...

det er gitt ut 7 bøker om  forfatteren Erica Falck og politimannen Patrik Hedrstrøm.
Handlingen foregår i dylliske Fjällbacka som ligger ca 5 mil fra Strømstad.
Vi var på en liten svipptur på spa i strømstad på mandag
og da fikk jeg far til å kjøre nedom Fjällbacka
og jeg kan skrive under på at det er
idyllisk der nede og ser for meg
at jeg kunne tilbringe noen
sommerdager der nede.



...for tiden så leser jeg Fyrvokteren som er den så langt siste boka i serien
og jeg gleder meg allerede til den neste kommer.

Bøkene som er utgitt er

Predikanten 2005
Steinhuggeren 2006
Ulykkesfuglen 2007
Tyskerungen 2008
Havfruen 2009
Fyrvokteren 2010

god lesning folkens

klem Anita S