torsdag 24. juni 2010

US Biotek Intoleransetest - mine fy matvarer...





for noen uker siden tok jeg US Biotek intoleranse test og for et par dager siden så fikk jeg resultatene

og jeg hadde desverre intoleranser for noen av mine mat favoritter
så nå blir det å legge om litt i matveien framover.
så her kommer mine fy matvarer...





...har allitd tenkt på banan som en mild og god frukt...



... og broccoli da ...



...stekt sjampignon med salt og pepper...  :-(




...Asparges min nye favoritt...


... egg da...
en lei sak - er jo sååå glad i omelett...



...mandler bekymrer meg mest til jul...
hmmm brente mandler...
kransekake
marsipan..

Testen viser heldigvis kun intoleranser og ikke nødvendigvis allergier.
Og jeg får nok sterkere reaksjoner midt allergi sesongen.
så er jeg litt bevisst så kan nok spise litt i små mengder
trenger jo ikke spise alle disse matvarene på samme dag.

Det rare er at jeg trodde det var hvetemel jeg reagte på
men det er nok egg som er den styggeste ulven her.