torsdag 13. mai 2010

...vel overstått...


...forrige lørdag feiret jeg mitt 40 års lag sammen med 25 venner her hjemme..
tror nok jeg kan si det ble vellykket - man er jo veldig spent når man skal samle sammen så mye mennesker selv om det bare er kjentfolk. Var veldig spent på om det var nok mat, jeg er så heldig at jeg har mange venner som tilbudte meg hjelp til å lage tapas og jeg var klok nok til å si ja takk.
og derfor så ble det servert så utrolig mye god mat. Så tusen takk til alle som bidro.

som dere skjønner så har tiden bare forsvunnet.




Derfor så har ikke tiden strukket helt til å besøke dere kjære venner,
og ingen innlegg fra meg har det heller ikke vært.


... så tiden har i grunn bare fløyet den siste uka
- samtidig så føles det som at tiden har stått still...




men idag skal jeg ta meg en liten blogg runde, pluss at jeg skal endelig se på siste utgave
av Vakre hjem som jeg har hatt liggene 1 uke... er det mulig....
men det sier kanskje sitt om hvor lite tid det har vært.
Mye av tiden har gått til sønnen min og fotballen - han har vært skikkelig i vinden
de siste ukene - med både eget lag, bylag og kretslag - så mor er litt stolt om dagen.

Gleder meg til å titte innom dere idag.