mandag 3. mai 2010

....Award og profil endring...


Min gode venn Anki gledet meg stort i helgen med å gi meg denne awarden
jeg håper og tror de fleste av dere har besøkt hennes
vakre blogg "Landlige hjem" hvis ikke
så har dere virklig gått glipp av noe inspirerende og vakkert
tror ikke jeg vet om noen andre blogger som utstråler så mye
omtanke og varme .

Så søte snille Anki : tusen takk , er så glad for at du er min venn.

det er så mange fine blogger som inspirerer meg
så til dere som får hilsen fra meg gir meg inspirasjon og glede i denne bloggverden
så ta den til dere alle sammen.

Får jeg tid til et innelgg i morgen så må det en profil endring til på siden min
jente på 39 må da endres til dame på 40 - eller kan jeg fortsatt si jente.....
uff... jeg grugleder meg trur jeg - eller hva gjør jeg egentlig..
... så hva er / blir min 40 års krise tru.....

klem Anita fortsatt i 30 åra....