onsdag 21. april 2010

...Jeg er fornøyd...


..Hvitveisen uti bakkane står,
nikker og sier at nå er det vår.
barna de plukker og springer hjem,
"mor nå er hvitveisen kommet frem..

Vel da har jeg testet ut min lille "støvsuger robot" idag og jeg er veldig fornøyd.
Er glad jeg kjøpte den kraftigste utgaven
den krabbet lett opp på mitt flossede teppe ved sofaen.
Det viste seg at dette teppet hadde myyyye puse hår i seg ( skremmende mye.. )
men når støvfilteret blir fullt så stopper maskinen.
Men det gav maskinenen beskjed om ...
En damestemme gav beskjed om at nå måtte den tømmes.
Pga at sønnen min var syk idag var jeg hjemom midt på dagen og flyttet maskinen til kjøkkenet.
Og da jeg kom hjem fra jobb var kjøkkenet ferdig støvsuget og maskinen hadde gått til bake til laderen sin. Den var da ferdig ladet- så da jeg lagde middag så støvsugde den i gangen, og mens vi spiste middag så ble soverommet støvsugd.

For meg er dette en perfekt investering
fås kjøpt på bl.a mpx.no