onsdag 10. mars 2010

Å glede en annen...

Ja idag har Gry med bloggen hos Gry virkelig gledet meg med denne awarden, hun burde virklig stått på listen min for å sende denne videre - ja hun burde hatt denne hver dag - da hun alltid legger igjen koselige hilsner til meg - noe jeg setter stor pris på - en virklig god blogg venninne.
Håper ikke du har gått glipp av hennes koselig blogg - hvis så skulle være så treffer dere henne her..




Med denne friske og fine awarden følger en oppskrift som lyder slik;



The sunshine blog award i awarded to bloggers whose positivety and creativity. Inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:

Put the logo on your blog or whitin your post
Pass the award to 12 bloggers
Link the nominees whitin your post
Let them know they recieved this award by commenting their blogs
Share the love and link to the person from who you recieved the award from


Jeg ønsker å sende denne videre til disse koselige jentene med bloggene  :

jeg anbefaler dere å ta en titt innom alle disse.