søndag 28. mars 2010

...genetisk belastet...



...igår var jeg igjen en liten tur på gården til tantene, og gikk jeg tomhendt hjem..
neida - litt småtterier fant jeg... jeg vet ikke helt hva denne saken er men det er det kanskje noen av dere som gjør ??

- det at vi damer må kjøpe ting og tang og ha er rett og slett i noe som er nedlagt i genene våre -
tenk tilbake på våre forfedre . Vi hører stadig menn sier at jakting ligger i genene deres det var mannens jobb å jakte for å skaffe mat... men hva gjorde damene, joda de gikk rundt og samlet bær for å lagre til magre tider... så dette at vi damer elsker å shoppe/ les samle ting ligger rett og slett genene våre..

- kanskje en sannhet med modifikasjoner, men jeg syntes det er en fin måte å forsvare alt som jeg trekker inn av ting og tang hit til Fjellborg som jeg enten har arvet eller kjøpt.

Når oppgitte blikk kommer fra ektemannen sier jeg bare ; sorry kjære - det ligger i genene..